Firma

Jak stworzyć kurs, który zdobędzie popularność? Magdalena Pawłowska radzi.

• Zakładki: 51


Każdy kto ma jakąś pasję, w czymś się specjalizuje, doskonale wie, że w pewnym momencie nadchodzi chwila, kiedy chcemy podzielić się naszą wiedzą z innymi. Czasem jednak najbliższe grono odbiorców to za mało i poszukujemy innych możliwości, które pozwolą nam zebrać większe grono czytelników czy też widzów. Z drugiej strony, odbiorcy (najczęściej osoby, które łączy wspólne zainteresowanie czy poszukiwanie odpowiedzi na dany temat) także poszukują coraz to nowszych źródeł wiedzy i cenią sobie możliwość uzyskania tej wiedzy bezpośrednio od specjalisty. W tej dziedzinie coraz większe możliwości daje internet, a także dostępność sprzętu nagrywającego. Praktycznie nic nie stoi na przeszkodzie, aby stworzyć własny kurs i dzielić się swoją wiedzą z osobami z całego świata. Tylko jak stworzyć kurs, który będzie cieszyć się zainteresowaniem?

Trzy najważniejsze elementy dobrego kursu online

Zanim zaczniesz przygotowywać swój kurs, dobrze się do tego przygotuj. Oto trzy elementy, dzięki którym dowiesz się jak stworzyć kurs, który spodoba się odbiorcą, a Tobie przyniesie zysk. W pierwszej kolejności zastanów się dlaczego tworzysz ten kurs. Każdy powód jest ważny, ale określenie go umożliwia stworzenie spójnego dzieła. Niezwykle istotne jest poznanie swojej grupy docelowej. Dowiadując się, kto będzie odbiorcą Twojego kursu możesz lepiej dopasować treści, a także sposób przekazania wiedzy. Kluczowe jest też określenie tematyki danego kursu – ważne, aby rozwiązywał on konkretny problem, który dla Twoich odbiorców będzie istotny! 

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
38 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *