Firma

Projektowanie i drukowanie banerów: garść praktycznych wskazówek

• Zakładki: 215


Szukasz sprawdzonego sposobu na to, by ogłosić nowy produkt lub usługę? Chcesz otworzyć salon kosmetyczny, sklep restaurację lub kawiarnię i zamierzasz błyskawicznie dotrzeć do grupy docelowej? Zdecyduj się na drukowanie banerów, by skutecznie rozreklamować swoją ofertę!

Drukowanie banerów: dlaczego warto skorzystać z usługi?

Banery, zazwyczaj drukowane na winylu, zwiększą rozpoznawalność marki. Ta wygodna, trwała i opłacalna forma reklamy sprawdzi się zarówno na zewnątrz, jak i w budynkach. Możesz ją wykorzystać podczas targów, wernisaży, konferencji, sezonowych wyprzedaży, zawodów sportowych i innych wydarzeń promocyjnych. 

Zastanawiasz się, dlaczego coraz więcej firm decyduje się na drukowanie banerów? Reklama wielkoformatowa przykuje uwagę w sposób, w jaki broszury, ulotki lub wizytówki, po prostu nie mogą. 

Jak zaprojektować baner reklamowy?

Zanim zdecydujesz się na drukowanie banerów, zastanów się, jak dokładnie mają wyglądać. Możesz przeprowadzić burzę mózgów nad przesłaniem reklamy i szczegółami projektu. Pomyśl, w jaki sposób przekażesz główny komunikat w nagłówku. Upewnij się, że nic nie rozproszy uwagi odbiorców.

Pod nagłówkiem możesz zamieścić dodatkowe informacje. Doskonale sprawdzi się tutaj strategia odwróconego trójkąta. W środku zamieszczasz kluczowe informacje. Na górze podajesz dane, które odpowiadają na następujące pytania: kto, co, kiedy, gdzie i dlaczego. Z kolei na samym dole możesz podać dodatkowe informacje, by zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z  Twojej oferty. Masz wątpliwości, czy Twoja reklama rzeczywiście dotrze do odbiorców? Zapytaj firmę, zajmującą się drukowaniem banerów, czy może Ci coś doradzić. 

Jak stworzyć dobry baner?

Zanim zlecisz drukowanie banerów, sprawdź, czy wdrożyłeś wszystkie zasady dobrego projektowania. Zastanów się, czy projekt nie jest chaotyczny. Nie komplikuj, w przeciwnym razie osiągniesz efekt odwrotny do zamierzonego. 

Nie używaj zbyt wielu czcionek, ogranicz się do jednej lub dwóch. Upewnij się, że można łatwo je przeczytać, nawet z dużej odległości. Następnie poszukaj kolorów, które najlepiej pasują do osobowości Twojej marki. Możesz skorzystać z narzędzi do dobierania kolorów, które pomogą Ci znaleźć przyjemne kombinacje.

Zamów próbny wydruk!

Nie ma nic gorszego niż drukowanie banerów z literówką lub rażącym błędem ortograficznym. Właśnie dlatego powinieneś pamiętać o wydruku próbnym w formacie PDF. W ten sposób możesz szybko sprawdzić, czy treść i układ rzeczywiście są w porządku. Poświęć chwilę, by dokładnie sprawdzić poszczególne elementy. Poproś o pomoc przyjaciela lub zaufanego członka zespołu, by również go obejrzał. Przy okazji upewnij się, że spad znajduje się poza obszarem drukowania banera. Dzięki temu masz pewność, że na brzegach banerów nie będzie widać białych pasków. Możesz także dodać margines bezpieczeństwa z każdej strony. Koniecznie zapytaj o to firmę, która zajmie się wydrukiem. 

Artykuł powstał we współpracy z ekspresową drukarnią banerów BanerBunny.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
181 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *