Odbiór nieruchomości jest jednym z wielu procesów posprzedażowych, które obsługiwane są w firmie deweloperskiej. Coraz większe znaczenie obsługi posprzedażowej sprawia, że firmy deweloperskie chętnie sięgają po narzędzia, które wspierają zarządzanie wszystkimi ważnymi obszarami, również procesem odbioru nieruchomości. Jak CRM dla deweloperów voxDeveloper pomaga zarządzać odbiorem mieszkań i domów?
Moduł do zarządzania odbiorem nieruchomości w CRM-ie dla deweloperów
CMR dla deweloperów voxDeveloper jest wszechstronnym narzędziem, wspierającym pracę działu marketingu, sprzedaży, księgowości, zarządu oraz posprzedażowej obsługi klienta. Zawarte w nim moduły nie tylko automatyzują i optymalizują procesy biznesowe, ale również umożliwiają generowanie szczegółowych raportów, które są kluczowe dla analizy i planowania strategi.
Jednym z rozwiązań systemu voxCRM jest moduł dedykowany efektywnemu zarządzaniu odbiorem nieruchomości. Zapewnia on doradcom dostęp do kompleksowej bazy danych, zawierającej wszystkie niezbędne informacje, które są odpowiednio uporządkowane i łatwe do filtrowania oraz sortowania. Dzięki temu możliwy jest szybki dostęp do informacji o każdym odbiorze nieruchomości, co znacząco usprawnia pracę. Zaplanowane odbiory nieruchomości mogą być filtrowane według różnych kryteriów, takich jak konkretny lokal, klient, data, status czy osoba odpowiedzialna za dany odbiór. Co więcej, zaplanowane działania są widoczne w kalendarzu zawartym w systemie, który można przeglądać z podziałem na tygodnie lub miesiące, co ułatwia kontrolę i organizację pracy.
Karta odbioru nieruchomości w CRM-ie dla deweloperów
W module zarządzania odbiorami nieruchomości systemu CRM dla deweloperów voxDeveloper każdy dom lub mieszkanie posiada przypisaną indywidualną kartę odbioru. W karcie znajdują się szczegółowe informacje i zdjęcia dotyczące danego lokalu, w tym dane o zmianach lokatorskich oraz zgłoszeniach serwisowych. Dostępne są tu również kluczowe informacje, takie jak dane dotyczące kluczy, kodów dostępu do klatki schodowej czy stanów liczników. Karta odbioru nieruchomości jest przejrzysta i intuicyjna w obsłudze oraz dostarcza kompleksowych informacji niezbędnych do efektywnego zarządzania procesem odbioru. Znajdziemy w nich również zaimportowane dane kontaktowe właścicieli, co znacznie ułatwia komunikację.
Funkcje systemu pozwalają na automatyczne wysyłanie zaproszeń i przypomnień o zbliżających się terminach spotkań. Możliwość dodawania, usuwania i edycji odbiorów nieruchomości, wraz z innymi funkcjonalnościami modułu sprawia, że voxDeveloper staje się kompleksowym narzędziem, automatyzującym i optymalizującym procesy obsługi posprzedażowej.
Efektywna praca doradców oraz pozytywne doświadczenia klientów bezpośrednio przekładają się na pozytywną opinię i rozwój firmy deweloperskiej. VoxDeveloper zapewnia więc nie tylko efektywność operacyjną, ale również przyczynia się do budowania pozytywnego wizerunku firmy deweloperskiej.
Fot. Shutterstock.