Dzięki nowoczesnym technologiom, a także portalom, które umożliwiają nam komunikację możemy dotrzeć do szerszej grupy odbiorców, niż było możliwe to jeszcze kilka lat temu. Wiele zmieniła w naszych nawykach pandemia – zaczęliśmy korzystać ze znacznie większej liczby usług online. Dotyczy to nie tylko zamawiania określonych usług, robienia zakupów, ale także korzystania ze szkoleń i kursów przez internet. Odbiorcy mają większy dostęp do informacji – to także szansa dla twórców, którzy mogą dzielić się swoją wiedzą z odbiorcami z całego świata! Dziś poznacie sprawdzone rady Magdaleny Pawłowskiej, która od lat uczy, jak tworzyć własną markę i kursy w sieci.
Najważniejsze elementy kursów online
Dobry kurs internetowy powinien być interesujący dla uczestników. Jeżeli zastanawiasz się, jak stworzyć kurs online, który zaciekawi odbiorców i będzie dla nich przydatny. To koniecznie zapamiętaj trzy ważne punkty. Zanim zaczniesz tworzyć kurs, koniecznie zastanów się, dlaczego tworzysz konkretny kurs. Tylko autor o spójnych założeniach i strategii, jest w stanie zaproponować czytelny i zrozumiały produkt dobrej jakości. Drugim elementem jest poznanie grupy docelowej. Jeżeli poznasz swoich odbiorców, możesz lepiej dopasować do nich treści i w lepszy sposób przekazać wiedzę. Dobrze zaplanowany kurs powinien rozwiązywać konkretny problem. Warto zastanowić się, z jakimi problemami borykają się Twoi klienci – z pewnością docenią kurs, który jest dla nich przydatny.