Klimatyzacja

Każda firma potrzebuje do funkcjonowania dobrego marketingu. Reklama, media społecznościowe, pozycjonowanie.
yungvamp

Klimatyzacja

Post autor: yungvamp »

Gdzie i z jaką ilością pieniędzy polecacie zacząć startować z firmą zajmującą się instalacją klimatyzacji do mieszkań?
Jestem Technikiem Usług Klimatyzacji i chciałbym start-upa ze swoją pierwszą firmą.
Pozdrawiam
https://mobile-development.pl/
agataa

Re: Klimatyzacja

Post autor: agataa »

W sumie fajnie, że jesteśmy przy tym temacie, ponieważ zastanawiam się nad tym czy klimatyzacja od firmy Haier jest godna uwagi? Co możecie mi napisać na ich temat? Właśnie chciałabym swój nowy dom w tego typu system wyposażyć i zastanawiam się - gdzie się najlepiej zgłosić?
popppy

Re: Klimatyzacja

Post autor: popppy »

Mam firmę i chcę, żeby moi pracownicy, po podpisaniu umowy z odpowiednią placówką, świadczyli usługi z zakresie montażu systemów wentylacyjnych. I rozważam, które szkolenie klimatyzacja będzie najlepsze. Ciekawi mnie Wasze podejście, dlatego dajcie mi znać, proszę.
Awatar użytkownika
Pinki
Posty: 161
Rejestracja: 23 paź 2019, 11:24

Re: Klimatyzacja

Post autor: Pinki »

Jeśli masz wątpliwości co do naprawy klimatyzacji, polecam skonsultować się ze specjalistą. Słyszałem, że firma https://www.climapolska.com.pl/klimatyzatory-lg/ oferuje profesjonalny montaż w Warszawie. Może warto rozważyć ich usługi i podzielić się swoją opinią.
Nattann

Re: Klimatyzacja

Post autor: Nattann »