Co robić? Wiadomości do klientów ze sklepu PrestaShop lądują w SPAMie

Każda firma potrzebuje do funkcjonowania dobrego marketingu. Reklama, media społecznościowe, pozycjonowanie.
Awatar użytkownika
flisa
Posty: 277
Rejestracja: 18 gru 2018, 20:44

Co robić? Wiadomości do klientów ze sklepu PrestaShop lądują w SPAMie

Post autor: flisa »

Wszystko się wali na raz. Kontrahenci nie dostarczyli towaru i mamy małe opóźnienia. Myśleliśmy, że powiadomiliśmy o tym klientów, a tu się okazało, że część tych wiadomości w ogóle nie dotarła, a część wylądował w spamie i klienci są wściekli. Najgorzej jest z mailami wysyłanymi na gmail i hotmail. Kompletna porażka. Co zrobić z tym fantem? Co zmienić, żeby klienci dostawali wszystkie wiadomości od nas? Dlaczego skrzynki interpretują wiadomości PrestaShop jako spam?
Awatar użytkownika
maliza
Posty: 96
Rejestracja: 30 kwie 2019, 23:45

Re: Co robić? Wiadomości do klientów ze sklepu PrestaShop lądują w SPAMie

Post autor: maliza »

Nie tylko Ty masz z tym problem. My też przez to przechodziliśmy. Myślałam, że się załamie. Nie wiem ile wysłaliśmy maili do klientów z prośbą, żeby zajrzeli do spamu, ale i tam niektórzy nic nie znaleźli. Nie wiem czy nie dochodziły tam te maila czy zostały automatycznie usunięte. Nie wnikaliśmy już w to. Chcieliśmy pozbyć się jak najszybciej problemu i zająć się sprzedażą, a nie ciągłym odpowiadaniem na wiadomości. Pomocne okazało się podłączenie profesjonalnego serwera SMTP do wysyłki maili transakcyjnych. Wybraliśmy Fresha, choć testowaliśmy też Emaillabs. Tu jest opisane w jaki sposób zintegrować Fresha z Prestashop: https://freshmail.pl/integracje-serwer-smtp-prestashop . Pomysł okazało się strzałem w 10!
ODPOWIEDZ