Content is the king! Świadomość o tym, że content jest skutecznym narzędziem marketingowym rośnie z roku na rok. Świadczą o tym coraz liczniejsze firmowe profile w mediach społecznościowych, powstające blogi i coraz obszerniejsze opisy produktów. Warto jednak ... Czytaj dalej »
Chociaż jego historia sięga lat dwudziestych XX wieku, marketing sportowy w biznesie jest pojęciem stosunkowo nowym. Dobrze zaplanowane działania marketingowe przynoszą wymierne korzyści, jednak praca nad taką formą reklamy nie jest łatwa. Czym tak właściwie j... Czytaj dalej »
Wybór gadżetów reklamowych jest coraz większy. Logo Twojej firmy może znaleźć się na tradycyjnych kubkach czy długopisach, jak i na oryginalnych akcesoriach biurowych. Sprawdź, jakie gadżety do biura będą najlepszym nośnikiem reklamy Twojej firmy. Znane i lubi... Czytaj dalej »
W jaki sposób znajomość technik neurologicznych pomaga w marketingu? Specjaliści do spraw komunikacji coraz częściej wykorzystują w swoich działaniach neuronaukę. Konstruują przekazy i tzw. key messages z uwzględnieniem technik neuromarketingowych, podnosząc e... Czytaj dalej »
Otwarcie nowej firmy tylko z pozoru jest łatwym zadaniem. Oczywiście w zależności od charakteru firmy – tego, czym będziemy się zajmowali, jej wielkości i klientów, nasze zadania będą się różnić. Są jednak elementy stałe, o których nie wszyscy przedsiębiorcy p... Czytaj dalej »
W poprzednim artykule, zaprezentowaliśmy najważniejszy etap biznesplanu – streszczenie. Zrozumieliśmy, że posiadanie biznesplanu jest absolutnie priorytetową rzeczą przy planowaniu rozpoczęcia działalności i rozwoju firmy. Charakterystyka przedsiębiorstwa Kole... Czytaj dalej »
Brak konkretnego pomysłu na własną firmę to prosta droga do porażki biznesowej. Mając to na uwadze, zastanówmy się, w jaki sposób odpowiednio przygotować się do odpowiedzialnego prowadzenia przedsiębiorstwa? Pierwszym krokiem powinno być przygotowanie profesjo... Czytaj dalej »
Mówi się, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Być może zdanie to brzmi jak wyświechtany banał, ale nie warto tej zasady bagatelizować… Wrażenie jakie wywieramy na potencjalnym konsumencie ma kluczowy wpływ na jego decyzje zakupowe. Gdzie sięga wzrok – czy... Czytaj dalej »
Mówi się, że reklama dźwignią handlu. Trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem. Wystarczy tylko rozejrzeć się dookoła, żeby dojść do wniosku, że reklamują się praktycznie wszyscy. Sposobów na promowanie swojej marki jest bardzo wiele. Ale czy zastanawialiści... Czytaj dalej »
Jeszcze niedawno temu twórcy stron skupiali się na samym wyglądzie strony na urządzeniach desktopowych. Jeżeli ktoś pomyślał o urządzeniach przenośnych, to raczej projektowano wersję responsywną, czyli dopasowującą się do mniejszych ekranów. Pomysły na inwest... Czytaj dalej »
Reklama dźwignią biznesu Otworzenie działalności gospodarczej nie wystarczy, by zacząć działać. Sam fakt istnienia podmiotu gospodarczego jest niezbędny, by produkować, sprzedawać, dystrybuować, jednak bez działań reklamowych, marketingowych, biznes taki się n... Czytaj dalej »
W jaki sposób utrzymać się na rynku prowadząc biznes, podczas kiedy w konkretnej branży, w której działamy panuje naprawdę ogromna konkurencja i pojawia się coraz więcej podobnych firm? Z pewnością pomoże nam w tym efektywna i nowoczesna reklama, warto więc sk... Czytaj dalej »
Używamy ciasteczek!
Strona korzysta z plików „Cookies” - plików tekstowych umieszczanych na Państwa komputerze usprawniających korzystanie ze świadczonych przez nas usług. Pliki Cookies można wyłączyć zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach Cookies znajdą Państwo w Polityce Prywatności.