Akcesoria biurowe - wybór
Zastanawiasz się, jak otworzyć własną działalność? Dyskutujemy o dokumentach na start, dotacjach, kredytach, wydatkach i pomysłach na własny biznes.
Akcesoria biurowe - wybór
Post autor: Ruboł »
Macie może dla mnie jakieś podpowiedzi, jeżeli chodzi o wybór dobrej jakości artykułów biurowych w rozsądnej cenie? Zależy mi przede wszystkim na szerokim wyborze w zakresie tuszy, tonerów, ale też małego AGD i drobnych akcesoriów. Chciałbym znaleźć dobrego producenta do współpracy w dłuższej perspektywie czasu. Pomożecie?
Re: Akcesoria biurowe - wybór
Post autor: Ozęk »
W takim razie jeżeli jeszcze nie podjęliście ostatecznej decyzji w zakresie wyboru dobrego dostawcy artykułów biurowych to na pewno warto wziąć pod uwagę sklep https://dobretonery.pl/ z którymi mamy okazję współpracować od dawna. Wyróżniają sie zdecydowanie dobrymi cenami, jakością i jednocześnie profesjonalizmem w podejściu do klientów. Wszystko na poziomie
ossowiecki przepowiednie
ossowiecki przepowiednie
Re: Akcesoria biurowe - wybór
Post autor: Kuręk »
Podzielam opinie i też uważam, że wybór sklepu DobreTonery to bardzo dobra opcja. Nie zawodzą odnośnie realizacji, produkty zawsze zgodne z zamówieniem, a nawet jak mam jakieś wątpliwości co do wyboru modelu to też szybko poradzą i można liczyć na szybki zwrot oraz wymianę. No i przy dużych zakupach na darmową dostawę
Re: Akcesoria biurowe - wybór
Post autor: Ruboł »
O proszę dobrze wiedzieć, chętnie sprawdzę i zobaczymy co z tego ostatecznie wyjdzie przy dłuższej współpracy, bo rzeczywiście przy większej ilości pracowników biurowych może sporo tych artykułów i tuszy schodzić. Natomiast z takimi podpowiedziami na pewno będzie to dużo łatwiejsze
Re: Akcesoria biurowe - wybór
Post autor: Eqiź »
Ja osobiście podzielam pozytywne wypowiedzi na temat oferty sklepu DobreTonery to bardzo dobra opcja i zdecydowanie polecam odwiedzić również ich stronę https://dobretonery.pl/ Nie zawodzą odnośnie realizacji, produkty zawsze zgodne z zamówieniem, a nawet jak mam jakieś wątpliwości co do wyboru modelu to też szybko poradzą i można liczyć na szybki zwrot, wymianę i też zawsze jest okazja łapać fajny rabat i promocje.
Re: Akcesoria biurowe - wybór
Post autor: Franuś »
Jeśli chodzi o akcesoria biurowe to każdy ma swojego sprawdzonego dostawcę i ja od lat stawiam na https://www.globaloffice.pl/ Mają tam artykuły biurowe wszelkiego typu ale także akcesoria BHP i wszystko w niskiej cenie i o wysokiej jakości. Dzięki nim wiem że kupuję to co najlepsze dla mojej firmy i będzie mi dobrze służyć w pracach biurowych.
Re: Akcesoria biurowe - wybór
Post autor: Paweł55 »
Hej! Uważam, że bardzo ważne w każdej firmie budowlanej i nie tylko są wysokiej jakości rękawice robocze. Sam zaopatruje się w takie produkty w sklepie BHP Technik https://bhptechnik.pl/rekawice-robocze-22 i jak do tej pory się nie zawiodłem. Moi znajomi również cenią sobie ich sprzęt. A wy zamawialiście coś kiedyś w tym sklepie?
obi kraków katalog
obi kraków katalog
- zarobiony
- Posty: 129
- Rejestracja: 30 cze 2020, 22:11
Re: Akcesoria biurowe - wybór
Akurat same akcesoria moim zdaniem na ten moment nie są takie ważne i muszę przyznać, że mi najbardziej zależało na tym, aby wrócić w normalny sposób do pracy biurowej. Już nawet miałem okazję zapoznać się z ofertą od https://www.gamfi.com/powrot-do-biur/ która pomoże osobom w takich powrotach.
Przejdź do
- Forum
- ↳ Praca
- ↳ Kariera
- ↳ Firma
- ↳ Szkolenia
- ↳ Marketing
- ↳ Finanse
- ↳ Technologie
- ↳ Zdrowie
- ↳ Zakłady pracy
- ↳ Własna działalność
- ↳ Polskie prawo i księgowość
- ↳ Oferty pracy zdalnej
- ↳ Zarabianie w internecie
- ↳ Praca za granicą
- ↳ Gowork.pl, czyli największy spam w sieci
- ↳ Finansowanie
- ↳ Start-upy
- ↳ Zakładam firmę
- ↳ Biznesplan
- ↳ Pozycjonowanie
- ↳ Google Ads
- ↳ Reklama banerowa
- ↳ ZUS
- ↳ Szukam wspólnika
- ↳ Porady
- ↳ Polecane strony
- ↳ Misz masz
- ↳ Opinie o firmach
- ↳ Ogłoszenia PRACA