Strona 1 z 1

Praca jako opiekunka w Niemczech

: 11 wrz 2021, 22:33
autor: Boguśka
Chciałabym wyjechać do pracy w Niemczech jako opiekunka osób starszych. Warto? Z jaką firmą najlepiej jechać? Zarobki są ok? Nie znam za dobrze niemieckiego... czy to duży problem? Mam natomiast doświadczenie w opiece nad seniorami. Przez kilka lat pracowałam w domu opieki.

Re: Praca jako opiekunka w Niemczech

: 13 wrz 2021, 0:33
autor: Tereńka
Też zaczynałam ze słabym niemieckim. Uwierz że po czasie wszystko wchodzi w krew :) Spróbuj przez tę agencje nursecare https://eopiekunka.pl/ podszkolą Cię z niemieckiego i przygotują do wyjazdu. Stawki maja niezłe, ale co najważniejsze wyjazd jest w pełni kontrolowany więc nie jedziesz w ciemno

Re: Praca jako opiekunka w Niemczech

: 15 wrz 2021, 8:31
autor: kamćia
Boguśka pisze: ↑11 wrz 2021, 22:33 Chciałabym wyjechać do pracy w Niemczech jako opiekunka osób starszych. Warto? Z jaką firmą najlepiej jechać? Zarobki są ok? Nie znam za dobrze niemieckiego... czy to duży problem? Mam natomiast doświadczenie w opiece nad seniorami. Przez kilka lat pracowałam w domu opieki.
Jedź z firma promedica24. To że nie znasz niemieckiego nie jest tam żadnym problemem! Zorganizują dla ciebie darmowy kurs językowy :) Współpracuję z tą firmą już jakiś czas i jestem naprawdę zadowolona!

Re: Praca jako opiekunka w Niemczech

: 15 wrz 2021, 22:33
autor: dżoana
Boguśka pisze: ↑11 wrz 2021, 22:33 Chciałabym wyjechać do pracy w Niemczech jako opiekunka osób starszych. Warto? Z jaką firmą najlepiej jechać? Zarobki są ok? Nie znam za dobrze niemieckiego... czy to duży problem? Mam natomiast doświadczenie w opiece nad seniorami. Przez kilka lat pracowałam w domu opieki.
Ja pracuję w firmie Promedica24 i jestem zadowolona. Faktycznie organizują szkolenia dla osób nie znających języka :) W ogóle praca w tej firmie jest bardzo fajna. Dostaniesz umowę, wysokie zarobki i ubezpieczenie prywatne a dojazd do pracy załatwia firma.

Re: Praca jako opiekunka w Niemczech

: 16 wrz 2021, 20:04
autor: sówka
dżoana pisze: ↑15 wrz 2021, 22:33
Boguśka pisze: ↑11 wrz 2021, 22:33 Chciałabym wyjechać do pracy w Niemczech jako opiekunka osób starszych. Warto? Z jaką firmą najlepiej jechać? Zarobki są ok? Nie znam za dobrze niemieckiego... czy to duży problem? Mam natomiast doświadczenie w opiece nad seniorami. Przez kilka lat pracowałam w domu opieki.
Ja pracuję w firmie Promedica24 i jestem zadowolona. Faktycznie organizują szkolenia dla osób nie znających języka :) W ogóle praca w tej firmie jest bardzo fajna. Dostaniesz umowę, wysokie zarobki i ubezpieczenie prywatne a dojazd do pracy załatwia firma.
Mi się bardzo podoba praca w Promedica24. Wyjeżdżam z tą firmą regularnie i nie mogę złego słowa powiedzieć! Każdy wyjazd jest dopięty na ostatni guzik i naprawdę bardzo dobrze płacą :)

Re: Praca jako opiekunka w Niemczech

: 16 wrz 2021, 20:14
autor: Boguśka
kamćia pisze: ↑15 wrz 2021, 8:31
Boguśka pisze: ↑11 wrz 2021, 22:33 Chciałabym wyjechać do pracy w Niemczech jako opiekunka osób starszych. Warto? Z jaką firmą najlepiej jechać? Zarobki są ok? Nie znam za dobrze niemieckiego... czy to duży problem? Mam natomiast doświadczenie w opiece nad seniorami. Przez kilka lat pracowałam w domu opieki.
Jedź z firma promedica24. To że nie znasz niemieckiego nie jest tam żadnym problemem! Zorganizują dla ciebie darmowy kurs językowy :) Współpracuję z tą firmą już jakiś czas i jestem naprawdę zadowolona!
O to nie wiedziałam, ze Promedica oferuje kursy językowe! To bardzo ciekawe ;) Dziękuję wam za informację. Na pewno się tam zgłoszę!

Re: Praca jako opiekunka w Niemczech

: 21 paź 2021, 22:19
autor: anabell
Boguśka pisze: ↑11 wrz 2021, 22:33 Chciałabym wyjechać do pracy w Niemczech jako opiekunka osób starszych. Warto? Z jaką firmą najlepiej jechać? Zarobki są ok? Nie znam za dobrze niemieckiego... czy to duży problem? Mam natomiast doświadczenie w opiece nad seniorami. Przez kilka lat pracowałam w domu opieki.
Ja zdecydowałam się na wyjazd z Promedica głównie ze względu na niskie zarobki w Polsce i wzrost cen. Byłam już trzy raz z Promedica w Niemczech i wiem, że będę jeździć dalej. Myslę nawet o przeniesieniu się do Niemiec.

Re: Praca jako opiekunka w Niemczech

: 18 lis 2021, 10:10
autor: ikik
Ja pracowałam w Niemczech właśnie jako opiekunka, ale pracy szukałam już na miejscu, bo i tak wyjeżdżałam tam na dłuższy czas do siostry. Pracę znalazłam bez problemu, lokalnie, mieszkałam u rodziny. Do Niemiec i z tego kraju do Polski jeździłam busami, bo tak mi było najwygodniej i najkorzystniej. Korzystałam z usług przewoźnika Thunder http://busy-slask.pl/gdzie-jezdzimy/niemcy z Mikołowa. Ich oferta mi pasowała, cenowo wyszło opłacalnie, jazda była szybka, ale bezpieczna, po drodze nie było żadnych problemów.

Re: Praca jako opiekunka w Niemczech

: 02 sie 2022, 14:34
autor: Gośka
Bez problemu można znaleźć prace jako opiekun w Niemczech, nie to co kiedyś. Pamiętam moja ciocia musiała na rzęsach piruety kręcic żeby się dowiedzieć co gdzie i za ile, a teraz? Wchodzisz na internet i masz sporo ofert zwiazanych z opieką osób starszych. No tylko z drugiej strony żeby to faktycznie były oferty pracy jako opiekunka a nie inne, oszustów i naciągaczy nie brakuje. Ja osobiście znalazłam pracę dzięki ogloszeniu na pracawue tam mi znajoma poleciła ona tez tam znalazła prace. Fajnie tam jest opisane wszystko, nawet ile mniej więcej kosztuje kawa albo piwko w knajpie ;)