Strona 1 z 1

Jak utrzymać porządek w biurze?

: 02 mar 2021, 1:29
autor: Zdzislawa
Hej wszystkim. Zastanawiam się, co robicie, żeby w waszych biurach i firmach utrzymać porządek? Zamawiacie jakieś specjalistyczne usługi typu ozonowanie pomieszczeń, czy wystarczy wam odkurzanie, ścieranie kurzu i tym podobne? Dla mnie dbanie o czystość jest bardzo ważne, bo wpływa na komfort pracy. Zgodzicie się ze mną?

Re: Jak utrzymać porządek w biurze?

: 26 mar 2021, 19:26
autor: Mirosławek
No ja nie do końca się zgodzę. Nie ma co korzystać z takich usług, skoro zakup lampy to mały wydatek? Sam kupowałem teraz lampę https://tanie-zakupy.pl/lampa-bakteriob ... 55129.html, która usuwa wirusy, bakterie, pleśnie itp. Posiadanie takiej lampy na własność to duża oszczędność

paypal plus

Re: Jak utrzymać porządek w biurze?

: 30 wrz 2021, 9:39
autor: Kachna
Myślę, że w każdej firmie może się przydać również szafka na klucze, żeby utrzymać w nich porządek. Widziałam ostatnio, że można takie szafki niedrogo kupić w sklepie internetowym https://tablice-magnetyczne.com/szafki- ... -na-klucze. Polecam więc się tam rozejrzeć ;)

Re: Jak utrzymać porządek w biurze?

: 03 paź 2021, 17:11
autor: watolinka
na pewno przyda sie tez sala do prowadzenia rozmow biznesowych i wygłuszanie sali konferencyjnej poznań - dzieki temu bedziemy mogli zapewnic maksymalny komfort i cisze podczas trwajacych rozmow. Przyda sie, uwierzcie :) daje naprawde sporo korzysci, sami sie przekonalismy po montazu :)