Sklep z sprzętem elektronicznym

Innowacje, sprzęt, technologia.
Awatar użytkownika
Vujaszka
Posty: 29
Rejestracja: 16 sty 2019, 10:34

Sklep z sprzętem elektronicznym

Post autor: Vujaszka »

W sklepie Mirapol Next zakupisz najlepsze akcesoria do domu i ogrodu. Znajdziesz akcesoria motoryzacyjne, narzędzia ogrodowe, narzędzia warsztatowe, wyposażenie domu, wyposażenie ogrodu i akcesoria dla zwierząt. Kupisz również najlepsze smartfony i tablety.

rura nierdzewna grubościenna
Awatar użytkownika
Pracuś
Posty: 397
Rejestracja: 11 kwie 2019, 14:12

Re: Sklep z sprzętem elektronicznym

Post autor: Pracuś »

Jakiś czas temu mąż szukał tutaj: http://artykulytechniczne.pl/ narzędzi elektronicznych do swojego, przydomowego warsztatu i do ogrodu jednoczesnie.Wspominał, że ceny mają przystępne, a wybór spory, więc planował coś zamawiać u nich. Niestety nie znam się kompletnie na tym, więc ciężko mi powiedzieć, czego on dokładnie szukał u nich. W kazdym razie warto tutaj zerknac, moze cos wpadnie Ci w oko. :)
Awatar użytkownika
biznesowy
Posty: 59
Rejestracja: 13 wrz 2019, 14:30

Re: Sklep z sprzętem elektronicznym

Post autor: biznesowy »

Moim ostatnim łupem jest garmin fenix 6x sapphire, czyli zegarek sportowy, który ma kilkanaście wypasionych funkcji. Ja mam go ze sobą i w pracy, podczas treningu na siłowni, czy nawet jak jestem na nartach :)
Awatar użytkownika
stefaniaa
Posty: 5
Rejestracja: 07 lis 2019, 23:47

Re: Sklep z sprzętem elektronicznym

Post autor: stefaniaa »

Na pewno coś takiego ostatnio widziałem. Świadczy to o tym, że takich rzeczy nie brakuje.
Nuda - głód ducha.
Awatar użytkownika
Katerina25
Posty: 615
Rejestracja: 19 lip 2019, 13:20

Re: Sklep z sprzętem elektronicznym

Post autor: Katerina25 »

Teraz w internecie jest wszystko. Chyba każdy rodzaj sklepu sprzedaje produkty w internecie. Wystarczy poszukać w Google.
kómtarn

Re: Sklep z sprzętem elektronicznym

Post autor: kómtarn »