Strona 1 z 1

Wyposażenie biura- tablice

: 03 lut 2020, 17:10
autor: orton50
Witajcie! Jestem w trakcie remontu w biurze, i potrzebuję tablic do pisania takich które mogę potem wstawić na salę konferencyjną . Nie bardzo wiem co wybrać bo mam wyznaczoną na to specjalną przestrzeń. Jak myślicie gdzie najlepiej kupić takie tablice , macie takie miejsce? Wypatrzyłem coś takiego www.tableo.eu dużym plusem jak dla mnie jest to że można zamówić je pod własny projekt. Zamawialiście od nich już ?

Re: Wyposażenie biura- tablice

: 25 lut 2020, 8:21
autor: Kachna
Ja również uważam, że w każdym biurze przydadzą się tablice. Nie tylko takie do zapisywania informacji, ale również tablice korkowe, takie jak na stronie internetowej https://tablice-magnetyczne.com/tablica ... akierowana. Można do takiej tablicy przyczepić jakieś ważne regulaminy, listy itp., tak, aby zawsze były na widoku :)

Re: Wyposażenie biura- tablice

: 05 mar 2020, 18:35
autor: kelly
Wiadomo dobre wyposażenia biura to podstawa. Jednakże oprócz takich artykułów biurowych trzeba też zakupić wodę do której pracownicy będą mieć dostęp. Na stronie https://dlabiura24.pl/wody możecie znaleźć w korzystnej cenie najróżniejszych producentów wody. Także jak interesuje was woda mineralna do biura to warto tam zajrzeć.