Strona 1 z 1

Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 01 paź 2019, 8:10
autor: xxb4
Na jakie rzeczy warto zwrócić uwagę przy wynajmie dobrego biura dla firmy? Co jest tutaj ważne? Lokalizacja czy wyposazenie ?

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 01 paź 2019, 13:43
autor: Bartosz
Na stronie jest kilka podpowiedzi:
http://www.e-konferencje.pl/artykul/pre ... erte/2845/

Polecam oprócz wspomnianej lokalizacji patrzeć sie na koszta. Dobrze jest w tym przypadku poprosić o wzór umowy najmu, który powinien być uważnie przeanalizowany zwłaszcza pod kątem tak zwanych kosztów ukrytych. Oprócz samego czynszu, wynajmujący może od nas również wymagać uiszczenia należności z tytułu między innymi:
opłat licznikowych (woda, elektryczność itd.);
opłat komunalnych (wywóz śmieci, sprzątanie);
opłat za media (przede wszystkim internet);
innych opłat, które nie wchodzą w skład czynszu.

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 29 paź 2019, 17:56
autor: miszol
Niestety wynajęcie biura jest mało opłacalne. Lepiej rozważyć zakup jakiegoś lokalu, wyremontowanie go i dopiero wtedy rozpoczęcie działalności. Postawcie przede wszystkim na funkcjonalność takiego miejsca i ponadczasowy design. Myślę, że tutaj idealnie sprawdzą się propozycje firmy https://lssystems.pl/ która oferuje szklane systemy ścian.

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 24 mar 2020, 22:05
autor: mczay
Polecam przy tym skorzystać z oferty: https://www.vertigoproperty.pl/oferta/b ... odmiescie/ gdzie jest największy wybór biur do wynajęcia w Warszawie.

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 31 mar 2020, 19:26
autor: zenka
We Wrocławiu jest kilka dostępnych biur, o różnej powierzchni https://visionoffices.pl/powierzchnie-biurowe/ . Fajna lokalizacja, dzielnica biznesowa, mega nowoczesny budynek, parking, wszędzie blisko no i możliwość dowolnego urządzenia biura, pod siebie

bezpiecznik półprzewodnikowy

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 16 kwie 2020, 10:38
autor: promyk
O jednej rzeczy się zapomina, a jest ona tak naprawdę kluczowa, jeśli chodzi oczywiście o najem biura dla firmy. Otóż musimy wiedzieć, czy to my odpowiadamy za konserwację klimatyzacji, kiedy jest montowana, czy może wynajmujący. Zarówno my, jak i on sam, możemy wynająć taką http://hvacengineering.pl/ firmę, która się tym może zająć, ale chodzi o to, kto ma te koszty ponosić.

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 17 kwie 2020, 17:51
autor: Cabal
Dobrze powiedziane.

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 22 kwie 2020, 21:39
autor: zimka
Wynajem biura to ważna sprawa. Ważna jest lokalizacja, wielkość i aranżacja oczywiście. A jak już się takie biuro prowadzi to jeszcze warto pomyśleć o profesjonalnym sprzątaniu. W Krakowie jest firma https://www.clearexpress.pl/office.html godna polecenia. Z doświadczeniem, indywidualnym podejściem, fajnym zespołem ludzi. Działają na terenie Krakowa i okolic.

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 16 lip 2020, 23:18
autor: Loko009
Upewnij się, że biuro jest odpowiednio ocieplone. Mój przyjaciel miał taki kłopot - po wynajęciu powierzchni biurowej okazało się,że przestrzeń byla całkowicie nieocieplona. Spowodowało to masę kłopotów później i konieczność szybkiego docieplenia. W kwestii produktów ociepleniowych to najlepszym dosawcą jesst http://justyr.com.pl/ - polecam Wam bardzo.

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 25 lip 2020, 12:40
autor: falkowska
Myślę że o wiele bardziej się opłaca coworking https://www.cospot.pl/ bo korzystasz z powierzchni biurowej płacąc tylko za biurko a nie za całe pomieszczenie czy budynek biurowy, a to bardzo dobre rozwiązanie dla start' upów czy rozwijających się firm

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 01 sie 2020, 11:04
autor: Bodzio12
Najlepszą ofertę powierzchni biurowych znajdziecie na biura do wynajęcia mokotów .

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 06 sie 2020, 10:12
autor: nixon
Mi też chodzi po głowie jak założyć firmę w dużym mieście i nie płacić wysokiego czynszu za wynajęcie lokalu.

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 11 sie 2020, 11:07
autor: lewis
Biuro musi być dostosowane do potrzeb Twojej firmy. U mnie początkowo postawiliśmy na open space, ale to nie było dobre rozwiązanie. Zbyt duży hałas! Teraz zamontowaliśmy ażurowe ścianki i zrobiło się bardziej kameralnie. Polecam wam to rozwiązanie.

pls m

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 26 sie 2020, 13:57
autor: lewis
Wybór odpowiedniego biura jest ważne z punktu widzenia komfortu pracowników oraz potencjalnych klientów lub kontrahentów. To troszkę taka wizytówka. Jak zwiększyć wydajność pracy? No właśnie, dzięki dobrze zaprojektowanemu miejscu, w którym ty i pracownicy będziecie spędzać czas.

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 23 wrz 2020, 6:27
autor: gezuro
Ja mam taki plus, że nie muszę nic wynajmować, bo posiadam własnościowe biuro niedawno ruszyliśmy z biznesem i czuję mały niesmak jak patrzę na aktualny wystrój i meble, które mamy. Czytałem artykuł http://www.enieruchomosci.pl/artykuly/b ... _shui.html by co nie co dowiedzieć się w jaki sposób warto urządzić tak żeby było dobrze, jak poustawiać meble i czym kierować się przy wyborze... coś tam do głowy wpadło zobaczymy jakie efekty będą w praktyce ;)

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 30 wrz 2020, 21:56
autor: tuczynka
Moim zdaniem zarówno lokalizacja jak i wyposażenie ma ogromne znaczenie. Z jednej strony musisz mieć swobodny dojazd do firmy. Jeżeli w przyszłości planujesz gościć klientów, to warto zadbać o tą kwestię. Oczywiście wyposażenie, a także systemy ułatwiające życie, jak na przykład wentylacja to kwestia obowiązkowa. W dzisiejszych czasach nikt nie chce pracować w miejscu, w którym jakość i obieg powietrza nie jest najwyższej klasy. Wiadomo, że wentylacja wymaga regularnych przeglądów oraz konserwacji. Tutaj możecie poczytać na czym dokładnie polega taka usługa: https://brawent.pl/dezynfekcja-pomieszczen-poznan/. Kiedy zlecałam pierwsze czyszczenie wentylacji w firmie, ten artykuł bardzo mi pomógł.

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 11 paź 2020, 17:54
autor: Aśka P.
Jeżeli mogłabym zdecydować wybrać miasto, w którym rozpoczęłabym prowadzenie swojej działalności, ponownie wybrałabym Warszawę. To miasto pełne takich możliwości, o jakich na start ciężko pomyśleć będąc w małej miejscowości. Wynajem biura na przykład https://www.vertigoproperty.pl/oferta/biura-mokotow/ na terenie Mokotowa to jest taka szansa dla początkujących firm, że nie wyobrażam sobie lepszych możliwości. Pełna wygoda, świetna lokalizacja, niezwykły komfort pracy to właśnie tutaj :)

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 28 paź 2020, 15:37
autor: orton50
Bez wątpienia niszczarki do papieru to podstawa jeśli chodzi o biuro. Bez nich ciężko jest podejmować jakiekolwiek decyzje i działać w tym temacie. Odpowiednie przygotowane ma tu szczególne znaczenie dlatego też wybór dopasowanego sprzętu jest niezwykle istotny. Polecam zatem https://papierowo.pl/niszczarki gdzie znajdziesz najlepsze i najbardziej dopasowane rozwiązania.

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 13 lis 2020, 20:41
autor: Kasia36
lewis pisze: ↑11 sie 2020, 11:07 Biuro musi być dostosowane do potrzeb Twojej firmy. U mnie początkowo postawiliśmy na open space, ale to nie było dobre rozwiązanie. Zbyt duży hałas! Teraz zamontowaliśmy ażurowe ścianki i zrobiło się bardziej kameralnie. Polecam wam to rozwiązanie.
Możliwe, że nie tylko to było problemem hałasu w biurze. Polecam firmę, która wykonuje pomiary hałasu i analizy akustyczne https://longar.com.pl/ofert/pomiary-hal ... styczne/84 mogą pomóc wam skutecznie wyciszyć biuro od hałasów z zewnątrz.

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 20 lis 2020, 8:26
autor: Kasia36
Warto zapoznać się z artykułem https://pgng.pl/warunki-najmu-a-epidemia/ , w którym poruszane są kwestie zmiany warunków najmu lokali w czasie epidemii. Myślę, że dobrze jest znać te warunki zanim będziemy chcieli wynająć lokal.

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 22 lis 2020, 15:55
autor: Xenia
Także się zastanawiałam nad wynajęciem jakiegoś pomieszczenia na biuro. Jednak równie dobrze mogę przecież kupić lub wynająć dobrej jakości pawilon od producenta Panel System https://panelsystem.pl/ . To nowoczesne i estetyczne obiekty z trwałej oraz lekkiej płyty warstwowej. Są zabezpieczone przed korozją i świetnie się prezentują.

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 01 gru 2020, 10:15
autor: jksał
Sprzęt do biura także warto wynająć. Najważniejsze to wiedzieć, skąd! Ja osobiście zaopatrywałem się bezpośrednio z oferty https://www.hicopy.gdansk.pl/ , gdyż całkowicie porwała mnie jakość ich usług. Od drukarek po kserokopiarki, jest w czym wybierać!

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 03 mar 2021, 23:19
autor: ginamó
Ostatnio do biura zamówiliśmy nagrzewnice, w związku z ogromnymi mrozami. Sprzęt tego typu udostępniają http://techog.pl/wynajem i to w kapitalnej jakości. Okazało się to doskonałym dodatkiem do naszych oczekiwań no i warunki pracy stały się znacznie przyjaźniejsze. Pomyśl nad tym wyborem!

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 18 sie 2021, 22:18
autor: Mikoś
W mojej opinii jeżeli będziecie na etapie poszukiwań ciekawych opcji dla siebie, jeśli chodzi o wybór dobrego biura do pracy to tutaj zdecydowanie mogę polecić Wam, żebyście zwrócili uwagę na ofertę przygotowaną przez https://www.tulubie.pl/ dla mnie to naprawdę super sprawa jeśli nie chcecie dużo wydawać i jednocześnie zależy Wam na dobrej lokalizacji i miejsca na spotkania z klientami. Mają biuro swietnie położone w samym centrum Warszawy, także przy home office dobrze jest czasami wyjść i spotkać się z innymi osobami i też znaleźć różne pomysły i spostrzeżenia.

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

: 23 gru 2021, 19:37
autor: czosnekwrgł
Najlepiej, aby było ono puste. A to dlatego, iż możecie wdrożyć tam wysokiej jakości sprzęt biurowy, wedlug wlasnego pomyslu. Po atrakcyjnej cenie zapewnili mi go https://cbs.gda.pl/oferta/niszczarki/ , takze i Tobie polecam skupic sie na tym aspekcie. Urzadzenia wykorzystujemy dzien w dzien w naszej firmie. Taka jakosc calkowicie sprostala moim wymaganiom, wiec skup sie na tym co i oni maja do zaoferowania. Perfekcyjna opcja, szczegolnie za taka cene.