prezentacja firmy

Tematy związane z pracą, zatrudnieniem, szukaniem ofert.
Awatar użytkownika
Kochampracować
Posty: 107
Rejestracja: 22 sie 2019, 11:32

prezentacja firmy

Post autor: Kochampracować »

stoisko musi być profesjonalne przygotowane, by faktycznie przyciągało wzrok i zachęcało klientów. Jest na rynku firma RETIO, która oferuje gotowe całe stoiska, a także elementy, które mogą pomóc w samodzielnym stworzeniu takiego miejsca https://www.retio.pl/, potykacze, standy reklamowe itp. Bardzo szybko realizują zamówienia i mają dobre ceny na swoje produkty, także warto zainteresować się tematem.

kabel optyczny a hdmi

Awatar użytkownika
revelka
Posty: 93
Rejestracja: 11 cze 2019, 17:56

Re: prezentacja firmy

Post autor: revelka »

jezeli chodzi o zaprezentowanie firmy to swietna opcja w dzisiejszych czasach jest strona internetowa, ja ostatnio zakladalam i korzystalam z tej wizytowki https://www.nazwa.pl/wizytowka/ mimo ze jestem w tym zielona to poszlo mi mega szybko

sprzęt bhp poznań

Awatar użytkownika
olimpka
Posty: 176
Rejestracja: 20 kwie 2019, 12:09

Re: prezentacja firmy

Post autor: olimpka »

nazwa.pl w ogole ma fajne uslugi, widzialam ostatnio nawet ze esklep wprowadzili w dobrej ofercie. my wlasnie planujemy rozszerzyc dzialalnosc na sprzedaz online i chyba sie zdecydujemy

Awatar użytkownika
króliczek
Posty: 26
Rejestracja: 29 maja 2019, 19:22

Re: prezentacja firmy

Post autor: króliczek »

olimpka ja mam linuxa i ogolnie nie polecam.. ciagle sa jakies awarie a dodzwonic sie na infolinie to istna kpina.. od wielu godzin nie dzialaja serwery a z nimi poczta strony itd.. moja firma nie moze pozwolic sobie na takie wpadki wiec bedziemy musieli poszukac innego dostawcy

Awatar użytkownika
paniola
Posty: 76
Rejestracja: 12 mar 2019, 11:36

Re: prezentacja firmy

Post autor: paniola »

W firmie w której pracuję od około roku współpracujemy już tylko z jedną drukarnią.Wcześniej współpracowaliśmy z trzema i różne asortymenty zamaialiśmy w różnych drukarniach.Od około roku dogadaliśmy się z drukarnią internetową - https://www.diamond-druk.pl/ i teraz począwszy od wizytówek, ulotek a także zestawów na targi wystawiennicze zamawiamy w jednej firmie.Co nas przekonało? - cena oraz darmowa i szybka dostawa.Warto trochę ponegocjować.

Awatar użytkownika
landryna
Posty: 17
Rejestracja: 10 gru 2019, 20:53

Re: prezentacja firmy

Post autor: landryna »

fajnym sposobem na zareklamowanie danego produktu jest marketing skierowany na zmysly konsumentow, tym wlasnie zajmuje sie ta agencja http://marketingsensoryczny.com.pl/ korzystalam z ich uslug i jestem zadowolona, profesjonalisci, dzialaja baaardzo skutecznie :) na tym wlasnie polega ta forma reklamy, klientowi dana rzecz kojarzy sie z konkretnym zapachem na przyklad :)

aparat ciśnieniowy

Awatar użytkownika
Loworight
Posty: 63
Rejestracja: 30 gru 2019, 22:43

Re: prezentacja firmy

Post autor: Loworight »

Na pewno świetnym rozwiązaniem będzie zaprezentować swoją firmę na targach branżowych. Polecam wam zajrzeć na stronę sklepu https://www.retio.pl . Znajdziecie tutaj sporo atrakcyjnych i solidnie wykonanych gadżetów reklamowcy, które na pewno przydadzą się wam podczas tworzenia i aranżacji takiego stoiska targowego. Moim zdaniem na prawdę warto wziąć pod uwagę takie rozwiązanie

sofki do spania dla dzieci

ODPOWIEDZ