Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Tematy związane z pracą, zatrudnieniem, szukaniem ofert.
Awatar użytkownika
xxb4
Posty: 3
Rejestracja: 22 mar 2019, 14:09

Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: xxb4 »

Na jakie rzeczy warto zwrócić uwagę przy wynajmie dobrego biura dla firmy? Co jest tutaj ważne? Lokalizacja czy wyposazenie ?
Awatar użytkownika
Bartosz
Posty: 6
Rejestracja: 26 mar 2019, 13:36

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: Bartosz »

Na stronie jest kilka podpowiedzi:
http://www.e-konferencje.pl/artykul/pre ... erte/2845/

Polecam oprócz wspomnianej lokalizacji patrzeć sie na koszta. Dobrze jest w tym przypadku poprosić o wzór umowy najmu, który powinien być uważnie przeanalizowany zwłaszcza pod kątem tak zwanych kosztów ukrytych. Oprócz samego czynszu, wynajmujący może od nas również wymagać uiszczenia należności z tytułu między innymi:
opłat licznikowych (woda, elektryczność itd.);
opłat komunalnych (wywóz śmieci, sprzątanie);
opłat za media (przede wszystkim internet);
innych opłat, które nie wchodzą w skład czynszu.
Awatar użytkownika
miszol
Posty: 252
Rejestracja: 01 mar 2019, 15:51

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: miszol »

Niestety wynajęcie biura jest mało opłacalne. Lepiej rozważyć zakup jakiegoś lokalu, wyremontowanie go i dopiero wtedy rozpoczęcie działalności. Postawcie przede wszystkim na funkcjonalność takiego miejsca i ponadczasowy design. Myślę, że tutaj idealnie sprawdzą się propozycje firmy https://lssystems.pl/ która oferuje szklane systemy ścian.
Awatar użytkownika
mczay
Posty: 279
Rejestracja: 31 sie 2019, 20:12

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: mczay »

Polecam przy tym skorzystać z oferty: https://www.vertigoproperty.pl/oferta/b ... odmiescie/ gdzie jest największy wybór biur do wynajęcia w Warszawie.
Awatar użytkownika
zenka
Posty: 26
Rejestracja: 29 paź 2019, 20:44

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: zenka »

We Wrocławiu jest kilka dostępnych biur, o różnej powierzchni https://visionoffices.pl/powierzchnie-biurowe/ . Fajna lokalizacja, dzielnica biznesowa, mega nowoczesny budynek, parking, wszędzie blisko no i możliwość dowolnego urządzenia biura, pod siebie
Awatar użytkownika
promyk
Posty: 27
Rejestracja: 10 kwie 2020, 13:52

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: promyk »

O jednej rzeczy się zapomina, a jest ona tak naprawdę kluczowa, jeśli chodzi oczywiście o najem biura dla firmy. Otóż musimy wiedzieć, czy to my odpowiadamy za konserwację klimatyzacji, kiedy jest montowana, czy może wynajmujący. Zarówno my, jak i on sam, możemy wynająć taką http://hvacengineering.pl/ firmę, która się tym może zająć, ale chodzi o to, kto ma te koszty ponosić.
Awatar użytkownika
Cabal
Posty: 4
Rejestracja: 17 kwie 2020, 17:50

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: Cabal »

Dobrze powiedziane.
Awatar użytkownika
zimka
Posty: 257
Rejestracja: 26 mar 2019, 1:25

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: zimka »

Wynajem biura to ważna sprawa. Ważna jest lokalizacja, wielkość i aranżacja oczywiście. A jak już się takie biuro prowadzi to jeszcze warto pomyśleć o profesjonalnym sprzątaniu. W Krakowie jest firma https://www.clearexpress.pl/office.html godna polecenia. Z doświadczeniem, indywidualnym podejściem, fajnym zespołem ludzi. Działają na terenie Krakowa i okolic.
Awatar użytkownika
Loko009
Posty: 84
Rejestracja: 19 maja 2020, 8:32

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: Loko009 »

Upewnij się, że biuro jest odpowiednio ocieplone. Mój przyjaciel miał taki kłopot - po wynajęciu powierzchni biurowej okazało się,że przestrzeń byla całkowicie nieocieplona. Spowodowało to masę kłopotów później i konieczność szybkiego docieplenia. W kwestii produktów ociepleniowych to najlepszym dosawcą jesst http://justyr.com.pl/ - polecam Wam bardzo.
Awatar użytkownika
falkowska
Posty: 79
Rejestracja: 28 lip 2019, 21:15

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: falkowska »

Myślę że o wiele bardziej się opłaca coworking https://www.cospot.pl/ bo korzystasz z powierzchni biurowej płacąc tylko za biurko a nie za całe pomieszczenie czy budynek biurowy, a to bardzo dobre rozwiązanie dla start' upów czy rozwijających się firm
Awatar użytkownika
Bodzio12
Posty: 186
Rejestracja: 26 mar 2019, 17:23

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: Bodzio12 »

Najlepszą ofertę powierzchni biurowych znajdziecie na biura do wynajęcia mokotów .
Awatar użytkownika
nixon
Posty: 19
Rejestracja: 24 mar 2020, 13:13
Kontakt:

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: nixon »

Mi też chodzi po głowie jak założyć firmę w dużym mieście i nie płacić wysokiego czynszu za wynajęcie lokalu.
Awatar użytkownika
lewis
Posty: 14
Rejestracja: 24 kwie 2020, 13:43

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: lewis »

Biuro musi być dostosowane do potrzeb Twojej firmy. U mnie początkowo postawiliśmy na open space, ale to nie było dobre rozwiązanie. Zbyt duży hałas! Teraz zamontowaliśmy ażurowe ścianki i zrobiło się bardziej kameralnie. Polecam wam to rozwiązanie.
Awatar użytkownika
lewis
Posty: 14
Rejestracja: 24 kwie 2020, 13:43

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: lewis »

Wybór odpowiedniego biura jest ważne z punktu widzenia komfortu pracowników oraz potencjalnych klientów lub kontrahentów. To troszkę taka wizytówka. Jak zwiększyć wydajność pracy? No właśnie, dzięki dobrze zaprojektowanemu miejscu, w którym ty i pracownicy będziecie spędzać czas.
gezuro

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: gezuro »

Ja mam taki plus, że nie muszę nic wynajmować, bo posiadam własnościowe biuro niedawno ruszyliśmy z biznesem i czuję mały niesmak jak patrzę na aktualny wystrój i meble, które mamy. Czytałem artykuł http://www.enieruchomosci.pl/artykuly/b ... _shui.html by co nie co dowiedzieć się w jaki sposób warto urządzić tak żeby było dobrze, jak poustawiać meble i czym kierować się przy wyborze... coś tam do głowy wpadło zobaczymy jakie efekty będą w praktyce ;)
Awatar użytkownika
tuczynka
Posty: 147
Rejestracja: 17 maja 2019, 22:39

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: tuczynka »

Moim zdaniem zarówno lokalizacja jak i wyposażenie ma ogromne znaczenie. Z jednej strony musisz mieć swobodny dojazd do firmy. Jeżeli w przyszłości planujesz gościć klientów, to warto zadbać o tą kwestię. Oczywiście wyposażenie, a także systemy ułatwiające życie, jak na przykład wentylacja to kwestia obowiązkowa. W dzisiejszych czasach nikt nie chce pracować w miejscu, w którym jakość i obieg powietrza nie jest najwyższej klasy. Wiadomo, że wentylacja wymaga regularnych przeglądów oraz konserwacji. Tutaj możecie poczytać na czym dokładnie polega taka usługa: https://brawent.pl/dezynfekcja-pomieszczen-poznan/. Kiedy zlecałam pierwsze czyszczenie wentylacji w firmie, ten artykuł bardzo mi pomógł.
Aśka P.

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: Aśka P. »

Jeżeli mogłabym zdecydować wybrać miasto, w którym rozpoczęłabym prowadzenie swojej działalności, ponownie wybrałabym Warszawę. To miasto pełne takich możliwości, o jakich na start ciężko pomyśleć będąc w małej miejscowości. Wynajem biura na przykład https://www.vertigoproperty.pl/oferta/biura-mokotow/ na terenie Mokotowa to jest taka szansa dla początkujących firm, że nie wyobrażam sobie lepszych możliwości. Pełna wygoda, świetna lokalizacja, niezwykły komfort pracy to właśnie tutaj :)
Awatar użytkownika
orton50
Posty: 366
Rejestracja: 21 mar 2019, 17:18

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: orton50 »

Bez wątpienia niszczarki do papieru to podstawa jeśli chodzi o biuro. Bez nich ciężko jest podejmować jakiekolwiek decyzje i działać w tym temacie. Odpowiednie przygotowane ma tu szczególne znaczenie dlatego też wybór dopasowanego sprzętu jest niezwykle istotny. Polecam zatem https://papierowo.pl/niszczarki gdzie znajdziesz najlepsze i najbardziej dopasowane rozwiązania.
Awatar użytkownika
Kasia36
Posty: 54
Rejestracja: 12 maja 2020, 14:53

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: Kasia36 »

lewis pisze: ↑11 sie 2020, 11:07 Biuro musi być dostosowane do potrzeb Twojej firmy. U mnie początkowo postawiliśmy na open space, ale to nie było dobre rozwiązanie. Zbyt duży hałas! Teraz zamontowaliśmy ażurowe ścianki i zrobiło się bardziej kameralnie. Polecam wam to rozwiązanie.
Możliwe, że nie tylko to było problemem hałasu w biurze. Polecam firmę, która wykonuje pomiary hałasu i analizy akustyczne https://longar.com.pl/ofert/pomiary-hal ... styczne/84 mogą pomóc wam skutecznie wyciszyć biuro od hałasów z zewnątrz.
Awatar użytkownika
Kasia36
Posty: 54
Rejestracja: 12 maja 2020, 14:53

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: Kasia36 »

Warto zapoznać się z artykułem https://pgng.pl/warunki-najmu-a-epidemia/ , w którym poruszane są kwestie zmiany warunków najmu lokali w czasie epidemii. Myślę, że dobrze jest znać te warunki zanim będziemy chcieli wynająć lokal.
Awatar użytkownika
Xenia
Posty: 108
Rejestracja: 20 lip 2019, 15:15

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: Xenia »

Także się zastanawiałam nad wynajęciem jakiegoś pomieszczenia na biuro. Jednak równie dobrze mogę przecież kupić lub wynająć dobrej jakości pawilon od producenta Panel System https://panelsystem.pl/ . To nowoczesne i estetyczne obiekty z trwałej oraz lekkiej płyty warstwowej. Są zabezpieczone przed korozją i świetnie się prezentują.
jksał

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: jksał »

Sprzęt do biura także warto wynająć. Najważniejsze to wiedzieć, skąd! Ja osobiście zaopatrywałem się bezpośrednio z oferty https://www.hicopy.gdansk.pl/ , gdyż całkowicie porwała mnie jakość ich usług. Od drukarek po kserokopiarki, jest w czym wybierać!
ginamó

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: ginamó »

Ostatnio do biura zamówiliśmy nagrzewnice, w związku z ogromnymi mrozami. Sprzęt tego typu udostępniają http://techog.pl/wynajem i to w kapitalnej jakości. Okazało się to doskonałym dodatkiem do naszych oczekiwań no i warunki pracy stały się znacznie przyjaźniejsze. Pomyśl nad tym wyborem!
Mikoś

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: Mikoś »

W mojej opinii jeżeli będziecie na etapie poszukiwań ciekawych opcji dla siebie, jeśli chodzi o wybór dobrego biura do pracy to tutaj zdecydowanie mogę polecić Wam, żebyście zwrócili uwagę na ofertę przygotowaną przez https://www.tulubie.pl/ dla mnie to naprawdę super sprawa jeśli nie chcecie dużo wydawać i jednocześnie zależy Wam na dobrej lokalizacji i miejsca na spotkania z klientami. Mają biuro swietnie położone w samym centrum Warszawy, także przy home office dobrze jest czasami wyjść i spotkać się z innymi osobami i też znaleźć różne pomysły i spostrzeżenia.
czosnekwrgł

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: czosnekwrgł »

Najlepiej, aby było ono puste. A to dlatego, iż możecie wdrożyć tam wysokiej jakości sprzęt biurowy, wedlug wlasnego pomyslu. Po atrakcyjnej cenie zapewnili mi go https://cbs.gda.pl/oferta/niszczarki/ , takze i Tobie polecam skupic sie na tym aspekcie. Urzadzenia wykorzystujemy dzien w dzien w naszej firmie. Taka jakosc calkowicie sprostala moim wymaganiom, wiec skup sie na tym co i oni maja do zaoferowania. Perfekcyjna opcja, szczegolnie za taka cene.
ODPOWIEDZ