Rozwód i alimenty

Tutaj prowadzimy dyskusje na tematy nie mające związku z pozostałymi działami.
Awatar użytkownika
Marysia_89
Posty: 19
Rejestracja: 07 lip 2019, 19:17

Rozwód i alimenty

Post autor: Marysia_89 »

Cześć,

Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad rozwodem. Trochę jednak się go obawiam, ponieważ to mój mąż utrzymuje rodzinę... Ja nie pracuję od ponad 5 lat.
Czy mogę walczyć o jakieś alimenty dla siebie i dzieci? Ja się kompletnie na tym nie znam.
Znalazłam tutaj Kancelarię Hilarowicz, która się w tym specjalizuje.
Co o tym myślicie?
Awatar użytkownika
dariaa
Posty: 142
Rejestracja: 25 kwie 2019, 23:41

Re: Rozwód i alimenty

Post autor: dariaa »

Czasami takie sprawy rozwodowe są naprawdę bardzo trudno i potrzebne są mocne, nienamacalne dowody. Dlatego warto postawić na dobrych specjalistów, którzy je zbiorą. Tutaj może się świetnie sprawdzić agencja detektywistyczna https://detektyw24.net/ , która już od lat świadczy również w i w tym zakresie usługi.
Awatar użytkownika
Kejtka
Posty: 53
Rejestracja: 25 maja 2019, 22:35

Re: Rozwód i alimenty

Post autor: Kejtka »

Prawdę mówiąc, rozwód, jest jedną z najgorszych rzeczy jaka może się trafić. Bardzo przykro mi było kiedy mój mąż mnie zostawił. W dodatku nie chciał podzielić się majątkiem. Na początku nie bardzo wiedziałam o co chodzi, ale okazało się ze mnie zostawił dla innej :( Taki standard. Na chwile obecną też szukam kancelarii, jak na razie znalazłam u mnie w Warszawie taką https://jrkancelaria.pl Korzystał ktoś może ?

ksylitol kukurydziany
Awatar użytkownika
Latifa77
Posty: 15
Rejestracja: 08 gru 2019, 15:02

Re: Rozwód i alimenty

Post autor: Latifa77 »

jesli chodzi o adwokata w Warszawie to bardzo polecam panią mecenas Magdalenę Grzeskowiak. bardzo dobry adwokat, mający wszystkie spawy wygrane, poza tym ma w sobie wiele empatii oraz zrozumienia.
Awatar użytkownika
fakttoja
Posty: 209
Rejestracja: 06 maja 2019, 19:20

Re: Rozwód i alimenty

Post autor: fakttoja »