Jak utrzymać porządek w biurze?

Tutaj prowadzimy dyskusje na tematy nie mające związku z pozostałymi działami.
Awatar użytkownika
Zdzislawa
Posty: 1
Rejestracja: 18 paź 2020, 4:06

Jak utrzymać porządek w biurze?

Post autor: Zdzislawa »

Hej wszystkim. Zastanawiam się, co robicie, żeby w waszych biurach i firmach utrzymać porządek? Zamawiacie jakieś specjalistyczne usługi typu ozonowanie pomieszczeń, czy wystarczy wam odkurzanie, ścieranie kurzu i tym podobne? Dla mnie dbanie o czystość jest bardzo ważne, bo wpływa na komfort pracy. Zgodzicie się ze mną?
Mirosławek

Re: Jak utrzymać porządek w biurze?

Post autor: Mirosławek »

No ja nie do końca się zgodzę. Nie ma co korzystać z takich usług, skoro zakup lampy to mały wydatek? Sam kupowałem teraz lampę https://tanie-zakupy.pl/lampa-bakteriob ... 55129.html, która usuwa wirusy, bakterie, pleśnie itp. Posiadanie takiej lampy na własność to duża oszczędność
Awatar użytkownika
Kachna
Posty: 610
Rejestracja: 08 maja 2019, 18:05

Re: Jak utrzymać porządek w biurze?

Post autor: Kachna »

Myślę, że w każdej firmie może się przydać również szafka na klucze, żeby utrzymać w nich porządek. Widziałam ostatnio, że można takie szafki niedrogo kupić w sklepie internetowym https://tablice-magnetyczne.com/szafki- ... -na-klucze. Polecam więc się tam rozejrzeć ;)
watolinka

Re: Jak utrzymać porządek w biurze?

Post autor: watolinka »

na pewno przyda sie tez sala do prowadzenia rozmow biznesowych i wygłuszanie sali konferencyjnej poznań - dzieki temu bedziemy mogli zapewnic maksymalny komfort i cisze podczas trwajacych rozmow. Przyda sie, uwierzcie :) daje naprawde sporo korzysci, sami sie przekonalismy po montazu :)
ODPOWIEDZ